Ik twijfel over een maat, wat kan ik het beste doen?
Bij artikelomschrijving staat aangeven hoe een artikel uitvalt en welke lengte het model heeft die het artikel draagt. Twijfel je alsnog? Stuur ons een bericht via de chat en wij zullen zsm je de juiste styling en pasvorm tips geven.
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Heb je tijdens het bestellen op je scherm een bevestiging gekregen dat wij je betaling hebben ontvangen? Controleer je e-mailadres en of de bevestigingsmail in je SPAM terecht is gekomen.
Je kunt altijd contact met ons opnemen per mail of via onze chat tussen 10.00 & 17.00 uur.
Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Je kunt tijdens het bestellen een ander afleveradres opgeven.
Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, wat moet ik doen?
Neem z.s.m. contact met ons op per mail. Geef duidelijk aan dat het om een verkeerd ontvangen artikel gaat. Geeft jouw gegevens door en als het kan een foto van de bijgesloten factuur.
Ik heb mijn online bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn geld retour?
Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.
Hoe kan ik een artikel omruilen?
Wil je een artikel liever terugsturen voor een andere maat, dan is dat geen enkel probleem! Meldt dit op het retourformulier en geef duidelijk aan welk product en of maat je wilt ontvangen en wij sturen gratis (mits op voorraad) het juiste artikel naar je toe.
In de winkel kun je jouw webshop bestelling kosteloos omruilen, of retour brengen mits het retourformulier volledig is ingevuld.
Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten zijn € 4,95 voor bestellingen in Nederland. Fashionista’s uit België betalen €6,95 en voor Duitsland geldt een tarief van €9,95. Gratis vanaf €50 binnen Nederland en gratis vanaf €75 binnen België en Duitsland.
Wanneer ontvang ik een track & trace nummer?
De e-mail met je track & trace link wordt verstuurd zodra je verzonden is en bij het postsorteercentrum is verwerkt.
Is het mogelijk om een webshop bestelling af te halen in de winkel?
Ja, het is mogelijk om je bestelling kosteloos in de winkel op te halen. Let op: Kies tijdens het afronden van je bestelling bij de verzendopties voor: Afhalen in de winkel.
Kun je een artikel reserveren en in de winkel komen passen?
Helaas is het bij ons niet mogelijk om producten te reserveren ivm met de snel wisselende voorraad. Wil je niet misgrijpen bestel het item dan online en kom het passen in de winkel.
Wat is een pre- order?
Op onze website bieden wij soms “pre-order” artikelen aan. Dit zijn bestseller artikelen die wel weer op voorraad komen maar zijn niet direct leverbaar, door een pre-order te plaatsen weet je zeker dat je niet misgrijpt. In de omschrijving staat de geschatte levertijd vermeld.